7/08/2010

you light up my days

Päätin tänään pukea uuden Nelly:n leopardipaidan farkkushortsien kanssa ja mielestäni se menee näin tosi kivasti. Paita on kyllä älyttömän hyvä ostos ja tosi edullinenkin.
Tänään oli vapaapäivä ja ihana sellainen, auringossa makoiluksihan se meni, ainakin osittain. Mutta yksi pienen pieni miinus näissä helteissä on, tai oikeastaan se on meidän asunnon miinus eikä helteiden, että meidän asunnossa on ihan törkeän kuuma! Minä joka en yleensä pahemmin hikoile, niin tämä ja viime viikko on ollut minullakin aika tuskaa tässä asunnossa. Yksi tämän asunnon isoja miinuksia jo alussa oli se, ettei tässä ole parveketta. Oma asunto onkin hakusessa, jotta sieltä löytyisi sitten joko parveke tai ihan oma piha. Minä  vain olen varmaan yksi maailman malttamattomimmista asunnonetsijöistä, haluaisin vain nyt heti sen tosi kivan talon ja muuttaa sinne.. kumpa se oliskin noin helppoa.

Later.

4 kommenttia:

noora kirjoitti...

kenen kanssa sitten asut nyt? oon aina luullut että asut yksin.. :O mitäköhän oon ymmärtänyt väärin :D

Milka kirjoitti...

noora: hah :) en tiedä mistä sellaisen käsityksen olet saanut. en täällä tosin pahemmin yksityisestä elämästäni puhu. olen asunut jo noin 5 vuotta mieheni kanssa :)

Merja kirjoitti...

Kiva paita, mulla samanlainen ;)

Milka kirjoitti...

Miss M: eiks olekin aika huippu löytö :)