1/29/2009

Leggings

Sillon kun mä pari kesää sitten legginseihin hurahdin, niin niistä on tullu mun luottovaatetus. En osaa luopua niistä. Nyt kun niitä on tullu niin pitkään käytettyä lähes päivittäin, niin alkaa haluamaan vaihtelua, niistä legginsseistä kuitenkaan luopumatta. Ja ratkaisuhan siihen on tietty kaikenmaailman erilaiset legginsit.

Oon jo alkanu hamstraamaan erilaisia legginssejä ja kokoajan tekee vaan mieli ostaa lisää, lisää ja lisää. Nyt on alkanutkin tulemaan ihan törkeen hienoja leggareita. Viime legginssi-ostokset on kokopitsi leggarit, wetlookit ja ne joissa on pitsiraita sivussa.

Tällaiset multa vielä puuttuu ja nämä kaikki vielä haluaisin :)

Nämä molemmat on Gina Tricotista. Snake-leggarit ja tollaset, joissa etuosa on läpinäkyvä.

Nämä ihanat on Topshopista.


Ja nämä sitten BikBokista.

Tää mun leggari-kiintymys ei siis taida olla vähään aikaan hellittämässä :) mut minkäs sitä teet, jos tuntee jonkun omaksi jutukseen. Just keep on doing it ;)

4 kommenttia:

Roosa kirjoitti...

Mä taas oon ihan in love sukkiksiin - värikkäisiin ja kuviollisiin. Legginsseistä taas en tykkää yhtään :D

Milka kirjoitti...

Roosa: Mulla taas on päin vastoin :) en kauhesti sukkiksista tykkäile, varsinkaan just värikkäistä. Kaikki tykkää mistä tykkää ja hyvä ettei kaikki diggaile samoja juttuja :)

Vanilla kirjoitti...

oon kattonu ginassa noita joissa on etuosa läpinäkyvä, mua pelottais käyttää semmosia, kaikki näkyy läpi! :D:D

ostin ginasta ihanat wetlookit, mut heti ku ne veti päälle ni ne oli ihan tavalliset, ei kiillelly yhtään kivasti :(

Milka kirjoitti...

Vanilla: Mäki eka kelasin et "kaikki" näkyi läpi, mut ainahan tossa on kuitenkin paita joka peittää pepunkin, niin samalla se peittää kaiken muunkin jota ei tarvi esitellä muille :) ajattelin ainakin testata noita seuraavan kerran kun ginaan eksyn. Itseki ostin ne wetlookit ginasta, munkaan mielestä ne ei niin kauheesti "kiillä" kuin odotin, mut kyl ne jonkun verran kuitenki :)