2/27/2009

My shopping..

Keskiviikkona siis käytiin peipen kans vähän shoppaileen ja raflaileen. Mulla oli aika pitkä ostoslista taas messissä ja olishan se pitäny arvata, ettei edes puoliakaan niistä jutuista löytynyt. Ja mä kun vielä olin antanu nyt itselleni luvan tuhlata vähän. Kun kerta sillon kirpparillakin sain kamaa menemään ihan hyvin.. onhan mun jotain niitten tilalle hankittava ;)

Esimerkiksi ginasta oli vaikka mitä hankittavaa, mut tietenkään niitä juttuja ei sitten ollutkaan juuri tässä kyseisessä ginassa ollenkaan tai koot oli loppu.

Mutta nyt niihin mun ostoksiin..
Oon ihaillu Monki:n sivuilla niitä ihania puuteriroosan värisiä löysiä toppeja ja tunikoja.. En viitsinyt edes haaveilla että Suomesta jostain löytäisin edes vähän vastaavanlaisia. Mutta kuinkas kävikään.. tämä ihana, juuri oikean värinen, paita löytyi ginasta. Huomasin tämän jossain vaiheessa netissäkin, mutta en tajunnut värin olevan luonnossa niin ihana kuin se oikeasti on. Tässä kuvassa paita ei oikein pääse oikeuksiinsa, lepakkohihojakaan ei tästä erota. Tämän saman ostin myös luonnonvalkoisena.
Nyt on tunnustettava, että mulla on sellanen yks tosi hölmö tapa toisinaan kun olen ostoksilla ja haluan kipeesti jonkun tietyn vaatteen. Jos sitä kyseistä vaatetta ei löydy mun koossa, niin mä tyhmä ostan yhden tai monesti parikin numeroa isomman koon, ja ihan vain sen takia että mun oli pakko-saada-se. Näin kävi nytkin, tuo puuteriroosa paita on kokoa s ja valkoinen kokoa m :) (Yleensä käytän siis xs-kokoisia vaatteita) Mutta nämä vaatteet kun ovat muutenkin malliltaan väljiä, niin yksi numero sinne tänne.. ei noilla niin kauheasti koko eroa ole, muutama sentti leveyseroa, pituuseroa ei juuri ollenkaan.

Ja mun pakkomielteinen legginsejen keräily jatkuu..


Nää näyttää aika kreiseiltä, mutta päällä ne on mageet. Näistä tulee kyl kieltämättä mulle ainakin vähän Michael Jackson-fiboja.

Ja sitten mukaan lähti ginasta myös nämä leggarit, joista yhdessä postauksessa aiemmin oonkin jo höpötelly.

Myös hennesistä sain jotain ostettua, tosin en mitään sellaista mitä sieltä lähdin hakemaan..

So, what do you think guy's? I mean, about my shopping :)


Ei kommentteja: