8/02/2009

Todays outfit


Kivasti aurinko paistaa verhojen välistä ja tekee ihosta läikikkään, ainakin tässä jälkimmäisessä kuvassa. No mutta kuvista kuitenkin selviää taas se tärkein, eli päivän asu. Tällä kertaa asuna toimi itse tuumatut farkkushortsit, hennesin löysä valkoinen toppi ja hennesin musta liivi (tämä on se samainen liivi johon laitoin niittejä, mutta revimpä ne sitten toissailtana pois). Kenkinä toimi jälleen hennesin niittigladiaattorisandaalit ja laukkuna pitkästä aikaa musta hapsulaukku.

Tämäkin ihana päivä meni duunissa ja oon niin rättiväsynyt ettei mitään järkeä. Harmittaa ihan älyttömästi että tällä viikolla on ollut törkeän hyvät kelit ja mä oon juossut vain duunissa. Tää on niin mun tuuria että tälläsenä viikkona mulla on 6päivää duunia..


Later.

2 kommenttia:

Lumo^ kirjoitti...

heip! vasta löysin sun blogin ja tykkään tästä kovasti!:)

Milka kirjoitti...

Lumo^: kiitti :) tosi kiva kuulla!