6/02/2010

is see through it

Yksi juttu mihin nyt olen kovasti tykästynyt, on läpikuultavat kauluspaidat. Ei ne mikään uusi juttu ole minullekaan, pitkään olen sellaista jo halunnut. Mutta niinkuin moni tietää, minullehan ei yksi riitä.
Kaikki paidan nellystä, noiden takia joudun varmaan tekemään tilauksen ja pian. Mutta nythän siellä on postikulutkin nolla euroa, niin voisi jopa tilatakin. Samat saisin kai Monkistakin, mutta en taidan vähään aikaan helsinkiin päästä. Onko jollain tietoa siitä H&M:llä myytävästä mustasta läpikuultavasta kauluspaidasta.. onko se divided vai perusmallistoa ja minkä hintainen? Noilla nellyn paidoilla kun on aika kiitettävästi hintaa kappaleelta, 39.95euroa.

Ja yksi Vilan paita olisi myös kivannäköinen, se on valkoinen  himmeällä beigellä leopardikuosilla. Se löytyy bubbleroomista.

Saa nyt nähdä mistä ne päätän loppujen lopuksi hankkia, mutta kyllä ne on saatava, sen verran kauan niitä olen halunnut. Nyt elokuvan pariin.. Later.

3 kommenttia:

sarita kirjoitti...

Mäkin oon jo pitkään etsinyt valkosta tollasta läpinäkuultavaa paitaa. Toi nellyn on tosi kiva, mutta en haluis tota kaulusta siihen ! :) Ärsyttää nyt kun en ostanut Monkista tollasta mustaa, olis ollu just perfect, en ees kokeillu en tiedä MIKSIIII koska just sellasta etin, tyhmä minä nyt kaduttaaa :((

Kiva blogi muutenn !! :)

chloedoillon.blogspot.com

Anonyymi kirjoitti...

dividedin ja ainakin helsingin forumis kaikki myyty jo ales 9€. normi hinta oli 19,90€ en tiedä onko enää, mut mustia ja sinisiä niitä läpikuultavia paitoja etutaskuilla ainakin oli.

Milka kirjoitti...

Chloe: Niimpä, aina kun jättää jotain ostamatta ni kaduttaa. Tosta vois kai päätellä, et pitäs aina ostaa kaikki mistä tykkään ;)

Anonyymi: No voi hemmetti, mä luulin et ne oli jotain uusia siellä.. tietty mä jään ilman, ainakin noista hennesin versioista. Hinta ois tosiaankin ollu paljon mukavamman kuulonen.. :( just my luck.