4/24/2009

Want more color

Niinkun kaikki varmaan on jo huomannut, mun pukeutuminen on aika mustavalkoista, siis ihan kirjaimellisestikin. Mutta kyllähän mä väreistä tykkään, mun mielestä vaan harva väri sopii mulle. Aiemmin jo oon puhunu että tykkään nudesävyistä, ja muutenkin enemmän sellaisista haaleista väreistä. Räikeät värit ei oikein ole mun juttuni, siis just kaikki räikeät pinkit, siniset, vihreet ja keltaiset jne.

Aina sitten kesää kohti mentäessä haluisin kauheesti kaikkee värikästä lisää vaatekaappiin. Ja olenkin jo alottanut niitä haalimaan. Persikka on ihana väri ja siksi siinä Ginan tilauksessa tilasin myös sen persikan värisen topin.


Tänään asoksen sivuja sellaillessani koitin etsiä jotain kivaa ja edes vähän värikkäämpää kuin musta ja valkoinen. Jotain löysinkin, en vain ole vielä varma teenkö tilauksen vain en.

Nämä on lähinnä toppeja, kesäähän tässä vain ajattellaan kuitenkin. Tossa on tosiaan muutama sellainen jonka ihan oikeasti haluisin tilata, mutta en tiedä viitsinkö muutaman suht perus topin takia lähteä tilaamaan..

Joko muillakin on alkanut viimeistään nyt värikkäiden vaatteiden haaliminen kaapin täytteeksi?

2 kommenttia:

emmi-annina kirjoitti...

On alkanut! Huomaan selkeesti miten Syksyllä ostelen harmaata/valkosta/mustaa/ruskeeta ja kesällä taas lähes kaikki tollaset neutraalimmat sävyt saa väistyä:)

Milka kirjoitti...

emmi: Sama mullakin :)