6/08/2009

I want new shoes

Heti keväällä aloin haaveilemaan peeptoe nilkkureita/saapikkaista. Nyt sellaiset on ihan pakko saada, mutta mistä.

Tässä muutamia esimerkkejä kengist
ä, minkä tyylisiä tarkoitan ja jotka haluaisin kenkäkokoelmaani.
Nämä Bronx:n peeptoe bootsit on ihana mahtavat. Mutta etsin nyt kyseistä kenkämallia mustana, vaikka ei tuo beigekään yhtään paha ole. Nämä tosin ovat aika hintavat. Dinskon peeptop tennarit kiilakorolla, tai jotain sinnepäin. Nämä on jo aika paljonkin sinne suuntaan mitä haluan. Mutta yksi pienen pieni juttu mua ehkä häiritsee, ja se on nuo valkoiset viivat. En kyllä ihan varma ole noista nauhoistakaan. Niissä joista olen haaveillut, ei ole nauhoja, mutta kyllä mä nämä dinskon popotkin varmaan kelpuuttaisin. Tosin saattaisin jatkaa edelleen niiden täydellisten etsimistä. Näissä hintakaan ei ole yhtään paha, 39,90euroa.
Nämä asoksen yhdet versiot on ihan kivat.. korko on ehkä hieman outo? ja kengän pintakin ja jotain sellaista :) Mä oikeesti olen siis tarkka kun etsin jotain tiettyä. Mulla on kuva päässäni niistä popoista mutta en tiedä löydänkö sellaisia mistään. Mutta siis, tossa asoksen kengässä ois muuten tuo malli kyllä aika kohdallaan.

No mutta, täytyy varmaan jatkaa vaan etsimistä. Lähestulkoon kaikki nettikaupat on kuitenkin jo tsekattu läpi. Vinkatkaa jos muistatte nähneennen jossakin esimerksiksi samantyyppiset kuin jotkut noista ylläolevista jne. Onko kukaan muuten ylipäätään bongannu noita dinskon kenkiä jossain dinskossa?

Nyt meen ottaa vähän iltapalaa, see ya daaarlings.

Ei kommentteja: