4/18/2017

It's a boy

Tänään on jännittävä päivä, tapaan tulevan kummipoikani ensimmäistä kertaa. Viime yö en meinannut malttaa nukkua ja tänään on töissä keskittyminen ollut hieman haasteellista. Tätä päivää on kyllä todellakin odotettu. Olen tämän lähes yhdeksän kuukautta seurannut läheltä siskoni odotusaikaa, ehkä hieman haikean onnellisin mielin. Olen elänyt itse hyvin vahvasti mukana odotuksessa ja hänen onnensa on kirjaimellisesti ollut minunkin onneni. Olen ylpeä siskostani kun hänestä tuli tänään vihdoinkin äiti ♥ Herkkänä ihmisenä varsinkin tämä päivä on ollut itsellenikin hyvin tunteellinen, onnenkyyneleiltä ei ole vältytty vaikka en ole vielä pientä prinssiä nähnytkään.
Tästä pikkuisesta tulee yksi elämäni tärkeimmistä miehistä jatkossa ja ensitapaaminen jännittää enkä malttaisi odottaa enää hetkeäkään. Olen etuoikeutettu että saan olla yksi lapsen kummeista ja se merkitsee minulle enemmän kuin osaan selittää, monestakin syystä. Tältä pikku kundilta ei ainakaan rakkautta tule puuttumaan elämästään, se on selvä kun tähän sukuun syntyy. Tänään ei oikein muuhun jaksanut keskittyä, pakko oli vain tämä ilouutinen tulla jakamaan. Nyt valmistaudun, että kerkeän mukaan tapaamaan tuoreita vanhempia ja uutta perheenjäsentä.

Ei kommentteja: