12/11/2017

Bum bag

Mainitsin silloin aiemmin, että tilatessani Pull & Bear:lta, tilasin jotain muutakin kuin vain ne esittelemäni bootsit. Jotka muuten on ihan täydelliset talvikengät! Olen tänä talvena tehnyt jo kaksi loistavaa kenkä hankintaa, toiset niistä on nämä helmikoristeiset bootsit ja toiset on Bershkan maiharit. Mutta nyt siihen tilaukseen.. samassa paketissa kenkien kanssa tuli siis kuvassa näkyvä vyölaukku. Voi kyllä, ostin vyölaukun! Tätä en olisi joku aika sitten uskonut itsekään. Mutta, vaikka nimensä mukaisesti sitä yleensä pidetään vyötäröllä, minä en sitä kuitenkaan siten käytä. Tämä hassu päähänpistos menee minulla pikemminkin olkalaukkuna. Heti seuraavassa asukuvassa, myöhemmin tällä viikolla, näette miten minä tätä käytän.

Varmasti tämäkin asuste jakaa paljon mielipiteitä. Itse pidän tästä koska se on hyvin erityylinen "käsilaukku", joita olen yleensä ostanut/käyttänyt. Sopii monenlaiseen asuun ja tuo simppeleihin asuihin vähän ilmettä. Muunlaisena tätä en varmaan olisi hankkinutkaan, kuin mustana hopeisilla yksityiskohdilla

1 kommentti:

Sonvas kirjoitti...

Aivan mahtava! Itsellänikin on ollut vyölaukku kiikarissa jo tovin, mutta vielä en ole löytänyt sitä oikeaa :)

http://www.sonvas.com/