3/30/2009

Harem

Näytin eilen peipelleni kuvan haaremihousuista ja kysyin mitä mieltä hän oon niistä. Vastaus oli jota kuinkin sellainen että, hänen mielestään ne on kauheat ja niistä tulee mieleen Mc Hammer. Ja samassa hän näyttikin minulle Youtubesta Mc Hammerin videon, jossa kyseisellä artistilla tosiaan on jalassaan haaremihousut (tai ainakin jotkin niitä tosi paljon muistuttavat). Look at yourself.

En oo vielä itse ihan varma mitä olen mieltä noista haaremihousuista. Kyllähän ne kivalta näyttää ja on varmasti mukavat päällä jne. Mutta silti, jotain kai niissä vielä vierastan. Saa nähdä mitä mieltä olen sitten kesällä..

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

minäkään en oikein tiedä mitä ajattelisin niistä,mutta sen ainaki kyllä tiiän että en varmaan koskaan sellasia tuu ostaan tai panemaan jalkaani :D

Milka kirjoitti...

Anonyymi: Niimpä, noi on tosiaan kyl yks muoti-oikku joka jakaa mielipiteitä. Mä voisin ehkä kuvitella noita ainakin himassa käyttäväni.. muusta en vielä tiedä :)