3/22/2009

New stuff

Tosiaan mutsi tuli sillon perjantaina meille kyläilemään ja toi mukanaan ne systerin mulle ostamat jutut. Eli sain vihdoinkin kotiin asti hennesin biker-rotsin, ginan valkoisen viilto t-paidan ja spirit storen korkkarit.

Summer would you come already?

Kyl mä testasin tänään jo tota rotsia, ihana se on. Ja hyvin sillä pärjäs jo nyt, tosin jos ulkona ei tuulisi noin paljon, ni tolla rotsilla pärjäis jo erittäin hyvin. Oli mulla kyl viissiin muutenkin hieman liian vähän päällä..

Nyt taidan ottaa namit kouraan ja linnoittautua tohon sohvalla. See ya daaarling's.

4 kommenttia:

Sofia kirjoitti...

Ooh, mitkä kengät! Tuo nahkatakki on kieltämättä mielettömän hyvän näköinen, tosin se ei istunut omalle piiitkälle selälleni sitten alkuunkaan :)

Milka kirjoitti...

Sofia: Jepp, kengät on ihan mahtavat! :) Mä taas oon sen verran lyhyt, että mulle rotsi oli just passeli.

sirppa kirjoitti...

Kolee rotsi ja vielä siistimmät korkkarit!

Joo kyllä se kesä sieltä pikkuhiljaa on tulossa..:)

Milka kirjoitti...

sirppa: Thänks :) mäki tykkäilen niistä!