7/29/2009

Attention!

Onkohan täällä ketään, joka olisi kiinnostunut ostamaan H&M Divided malliston mustan vetoketju-mekon? Kaikki varmasti tietää kyseisen vaatteen. Koko on xs ja mekko on käyttämätön, koska oli ihan liian pitkä minulle (pätkä kun olen). Hintaa mekolla olisi 16 euroa postikuluineen.

Kiinnostuneet laittakaa sähköpostiosoitteenne tämän postauksen kommenttiboksiin, niin otan yhteyttä.

Myyn myös ebaysta ostamani Topshopin vaalean hapsumekon (sekin liian pitkä minulle, ei siis ole tullut käytettyä sitäkään). Sillä hintaa 28 euroa postikuluineen.

Ilmoitelkaahan pian jos olette kiinnostuneet!


3 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Voisitko laittaa vielä kuvia noista? niin että mekot on sun päällä, niin näkis vähän paremmin sitä pituutta? Ja tiedon kuinka pitkä olet?

Milka kirjoitti...

Laura: Jos laitan sulle sähköpostilla ne kuvat? Jätä tänne sähköpostiosoitteesi, niin laitan kuvat. Tosin en viitsi laittaa mekkoja päälle, ovat niin pitkiä mulle. Ne on tarkoitettu kai normaalimittaisille xs-s kokoisille ihmisille, itse kun olen vain vajaa 160cm.

Laura kirjoitti...

mun s-posti on: t_laura88@hotmail.com. itekin oon tosin vaan 159 cm...