7/10/2009

Look what I found today

Kauhean duunipäivän jälkeen päätin nopeesti kävästä yhdellä kirpparilla. Ja katsokaa mitä mä sieltä löysin..
..inkkarisaappaat for real! Ja hinta oli ihan naurettava, 50senttiä!

Kuva on otettu hieman tyhmästä kuvakulmasta ja saa saappaat näyttämään vähän hassuilta. Mutta luonnossa ovat kivemmat, ainakin minun mielestäni.

Mulla on jo selvä visiokin minkä kanssa nämä näyttää hyvältä, vaaleat farkkushortsit ja valkoinen "hippi"toppi esimerkiksi. Lämpimiä kelejä tänne siis kiitos.

Nyt meen pakkailemaan, again. Palataan ehkä sunnuntaina..

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

IHANAT! mistä kirpparilta onnistuit noi löytämään? itse käyn yleensä vaan wilmassa & wihtorissa ja harvoin sieltä löydän mitään..

Milka kirjoitti...

Anonyymi: No just sieltä mä noi bongasin ;) olin itekin aika ihmeissäni et tollaset sielt löyty, en nimittäin on aikoihin löytäny sieltä tai mistään muualtakaan kirpparilta mitään..

Salla kirjoitti...

Eeeei, noihan on ihan täydelliset!

Terveisin kateellinen.

Milka kirjoitti...

Salla: hih, niimpä onkin :)