9/22/2009

Home again

Ajattelin tässä vain ilmoitella että hengissä ollaan, himaan on siis saavuttu, vaikka olisin mielelläni Tukholmaankin jäänyt. Huomenna koitan sitten laittaa tulemaan Tukholma postausta.

Kävin muuten ennen reissuun lähtöä hakemassa H&M tilaukseni, jossa vihdoinkin saapui ne käärmelegginssit. Mutta testattuani niitä, petyin.. nehän on ihan liian isot minulle. Tarkoitan siis että niidenhän tulisi olla vartalonmyötäiset niinkuin muutkin legginssit, mutta ainakaan minulle ne eivät sitä ole. Harmittaa ihan hemmetisti, koska olin niitä kuitenkin aika pitkään odotellut ja miettinyt asutkin jo valmiiksi, dammit.

Kyseisestä tilauksesta ei siis jäänyt oikein mitään kivaa uutta minun vaatekaappiin, paitsi nämä lovelyt.

Tämän alla olevan samettimekonkin laitoin sitten joku aika sitten tuohon samaan tilaukseen, tämän pitäminen on vielä harkinnassa. What do you think, should I take it or not?

Nyt leffailemaan.. huomiseen!

2 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Pidä toi mekko. Ainakin mun mielestä se on ihana! :)

Milka kirjoitti...

Laura: Täytyy vielä harkita, kiitti mielipiteestä :)