10/21/2009

Cheap shoes

Yes, I know.. taas asiaa kengistä.
Mutta oikeasti, tarvitsen talvea varten vielä ainakin yhdet MATALAT kengät ja tässä olisi erittäin oiva pari. Mitäs sanotte? Eikä hintakaan ole yhtään hullumpi, noin 32 euroa postikuluineen. Ja nämä on jälleen kerran ebaysta. Nuo kyseiset kengät muistuttaa aika erehdyttävästi Scorett:n bootseja, jotka näyttää tältä. Ja maksaa huomattavasti enemmän (hinta noin 76euroa).Kyseiset kengät näyttää aika paljon bootseilta. Mutta on niissä mielestäni paljon eroakin, ainakin kun vertaa noihin minun omiin mustiin bootseihini. Olen halunnut myös motoristisaappaita, mutta mieheni ei ajatukselle oikein lämmennyt (kyllä, ajattelen joskus hieman hänenkin mielipidettään). Siksi päädyin vakavissani miettimään näitä.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Miten sun miehes sit pukeutuu jos ei digannu noista motoristisaappaista?

Milka kirjoitti...

Anonyymi: Tuskin se mieheni oma pukeutumistyyli liittyy siihen, ettei hän niistä motoristi saappaista niin innostunut. Ne vaan ovat kai hieman liian "karut" ja miehekkäät mieheni mielestä minun jalkaani :)

Anonyymi kirjoitti...

Meillä on kanssa tullut valitusta prätkäsaappaista. mutta ei ole estänyt mua hankkimasta useampaakin paria. Noi scorettin niittibuutsit houkuttelis seuraavaksi=)

Milka kirjoitti...

Anonyymi: Meillä ei ihan valitusta tullut, mutta se tuttu lause "onhan ne aika erikoiset" ja sehän tarkoittaa vain negatiivista :) Eli siis jotain että ei sovi minulle tai ovat liian.. jotain :) Must tuntuu ettei kovinkaan moni kundi oikeen diggaile niistä, naisen jalassa i mean.