12/27/2009

Business day

Tänään olikin sitten todellinen paluu arkeen, kun piti lähteä duuniin. Huomenna ajattelin sitten itsekin mennä hieman katsastamaan tuota ale-tarjontaa paremmin. Yleensähän en löydä alennusmyynneistä mitään, mutta tänä vuonna olen löytänyt jo kaksi juttua, sen mustan turkistakin ja ruutupaidan. Toivottavasti löydän vielä lisää kivoja juttuja..

Harmi vain kun en pääse jonnekin muualle alennusmyyntiostoksille. Tarkoitus oli lähteä miehen kanssa Jyväskylään alkuviikosta ja samalla hieman rentoutua ja viettää yö siellä, mutta joudunkin duuniin juuri ainoana vapaapäivänäni. 

Laitoin eilen H&M:n tilauksen menemään, selattuani aletuotteet läpi. Jollain ihmeen tuurilla havittelemani tekonahkashortsit oli alennuksessa ja jäljellä oli jopa vielä minun kokoanikin. Harmi vain että myös havittelemaani tekonahkahametta ei ole enää mustana, sekin oli alennuksessa, sen suhteen olin siis myöhässä.

Tuollaista olisi siis tulossa tammikuun alussa. Tuota käsikorua katselin jo silloin joskus kun niitä tuli kyseiseen kauppaan, mutta jätin sitten kuitenkin ostamatta, nyt ajattelin ainakin kokeilla sitä. Harmaa pitkähihainen peruspaita on ollut tarkoitus ostaa jo ajat sitten. Ylläri sinänsä, että ainut ale-tuote tuossakin tilauksessa on nuo shortsit.

2 kommenttia:

Sini kirjoitti...

Missähän ovat minun rahani, kun alennusmyynteihin pitäisi juosta? XD
Kiva blogi, aion seurata jatkossakin :D

Milka kirjoitti...

Lady McHelin: Niimpä, yleensä mulla on toi sama ongelma. Nyt olen kerrankin koittanut olla ostelematta, ihan vain sen takia että voisin ehkä hyvällä tuurilla löytää alesta sen mitä olen aiemminkin meinannut normaalihintaisena ostaa. Kiitti ;) seuraa ihmeessä jatkossakin!