12/16/2009

Love crosses

Eilen oli aika harvinaislaatuinen päivä, kun ajattelee siinä mielessä että kiertelin kaupoilla, mutta en ostanut kuin yhden pikkuriikkisen jutun itselleni. No, tarkoitus olikin ostella viimeisiä joululahjoja ja siinä ihme kyllä onnistuinkin. Kaksi lahjaa enää ostamatta, suurin osa siis jo hankittu. Mutta nyt siihen minun omaan pikkuriikkiseen hankintaani..

Nyt kun olen noihin ristijuttuihin itseni ihastuttanut, niin oli minun ostettava Gina Tricotista nuo ristikorvakorut. Olenkin etsinyt sellaisia, joissa olisi vain pitkä ketju, jonka päässä roikkuisi kiva risti. Sellaisia kun en ole mistään löytänyt, niin päätin ostaa nämä ja ottaa niistä pois nuo, minun mielestäni, ylimääräiset ristit. Tältä ne näyttää nyt..

Tykkään noista huomattavasti enemmän näin! Päätin jättää tuon yhden ylimääräisen ketjun tuohon lisäksi, mutta saa nyt nähdä jos sekin siitä lähtee jossain vaiheessa..

2 kommenttia:

Mipa kirjoitti...

Noi on kivat noinkin! Itse tilasin just kultaiset Asokselta, joissa on tossa ketjussa pienellä välillä helmiä :)

Ronja kirjoitti...

fashionology.nl:stä olen itte löytänyt paljon hienoja juuri tommosia ristiä...