12/21/2009

Forgotten shoes

Ajattelin nyt vihdoin esitellä ne ebaysta tilaamani Isabel Marant-tyyliset kengät. Yksi lukija huikkasikin, että milloin olin ajatellut ne esitellä, kiitos muistutuksesta :)

Kengät tulivat tosiaan jo ajat sitten.. Suurin syy siihen etten niitä ole esitellyt on varmaan se, että olin niihin hieman pettynyt. Ja toinen syy on sitten ihan inhimillinen; unohdin koko asian, kun en ole ihan kauheasti tullut kenkiä edes käyttäneeksi. Rehellisesti sanottuna, kengät ovat olleet jalassani yhden kerran. 

Mutta niin, nyt niihin itse kenkiin..

Nämä istuu minun mielestäni parhaiten ihan koko mustaan asuun, johon myös sillä yhdellä käyttökerralla ne yhdistin. Niittivyö ja niittikorut, ei asu mielestäni muuta kaipaa.. korkeintaan punaiset huulet.

No, mitäs olette mieltä? Kovasti haluaisin tykätä noista enemmän, mutta kun ei niin ei. Joku niissä mättää ja se taitaa olla nuo kengän kärjen ja koron muodot.

5 kommenttia:

Karoliina kirjoitti...

Musta noi on ihan älyttömän makeet!

Anonyymi kirjoitti...

siis aivan upeat, pidä noita ehdottomasti enemmän ;o minkä hintaiset noi oli?

Milka kirjoitti...

Aleina: Kiva kuulla :)

Anonyymi: Heh, kiitti! Täytyy koittaa pitää enemmän ettei mene tavallaan ihan hukkaan toi ostos. Minkä hintaset noi oli.. hmm.. se oli noin 35euroa postikuluineen.

Anonyymi kirjoitti...

mun mielestä noi on hienot! jos jotain parannettavaa pitäisi keksiä, niin ehkä varsi voisi olla vähän löysempi, mutta hyvä se on ihan tuollaisenaankin :)
itse tilasin myös samanlaiset kengät ebaystä, jännityksellä odotetaan millaiset mulle tulee kun tuotekuvat noissa saattaa hämätä aika paljonkin..

Milka kirjoitti...

anonyymi: kiva että ne sunkin silmään näyttää kivalta :) toivotaan että sulle tulevat kengät on vähintään yhtä kivat kun noi mun.